Kontakt oss

Ta gjerne kontakt via kontaktskjemaet, eller via chatten nedenfor. Husk at du kan få svar på de fleste spørsmål ved å lese igjennom aktiverings guidene på de ulike produktsidene.

Chat med oss

Hvordan aktiverer jeg?

Hvordan foregår leveringen?

Leveringstiden kan av og til variere fra spilltjeneste til spilltjeneste.
Vanligvis vil du ha produktet du kjøper hos oss ~ innen 5-15 minutter!  

  • Visa Payment
  • Mastercard payment
  • PayPal payment
  • Vipps
  • PaysafeCard

Aktivering av produkter

Hver spilltjeneste har forskjellige aktiveringsmetoder. Heldigvis har vi gjort det veldig enkelt for deg som kunde å aktivere produktet ditt på de ulike tjenestene. Eneste du må gjøre er å lese aktiveringsguiden som følger med produktet du kjøper. Hvis du er usikker på hvilken tjeneste spillet ditt er aktivert på, se informasjonen på de ulike produktsidene.

  • Steam logo
  • Origin logo
  • Microsoft logo
  • Blizzard logo
  • Playstation logo
  • Ubisoft logo
  • Nintendo logo
  • Xbox Logo

FAQ og ofte stilte spørsmål

Har du alikevel noen spørsmål angående aktivering eller ønsker å kontakte oss med et problem så er vi klar for å svare på dine spørsmål etter du fyller ut skjemaet på denne linken. Vi anbefaler deg å først lese våres ofte stilte spørsmål og aktiveringsguider.

  • Spørsmål om et kjøpBetalingsspørsmål, Innløsing av produktet osv
  • ForhåndsbestillingerSpørsmål om en forhåndsbestilling
  • Nedlasting og aktiveringHjelp til å aktivere og laste ned
  • Installasjonkonfigurasjon og nødvendige opdateringer
Trenger du hjelp med et problem?